3 milliárd forint Facebook csoport reklámra

Szerző: | 2020. február 03. | GOLNET Instant blog

Az USA egyik, ha nem a legnagyobb sporteseménye, a Super Bowl nagyszerű esemény az online marketing számára is. Miért érdekes ez? A reklám miatt. A Facebook 3,32 milliárd forintot költött a Facebook csoportok népszerűsítésére. Még Sylvester Stallonet is befogták a munkára.

A Super bowl idején az emberek kifejezetten várják a mérkőzések közben leadott reklámokat. Ezt a cégek is kihasználják és a legjobb terméküket hirdetik.

Mennyibe kerül 30 másodperc hirdetés a Super Bowl idején?

Átszámolva 1,66 milliárd forint!

https://youtu.be/B0uYOOTz6kk

Miért érdekes ez a magyar cégeknek és vállalkozóknak?

Tanulhatunk abból, hogy a nagyok hogyan reklámoznak. Szokták mondani, hogy a jó bornak is kell a cégér. A vásárlók attól fognak vásrolni, aki állandóan az orruk előtt van.

A te céged ott van az emberek orra előtt?

Az itt olvasható tartalmat a szerzői jogok védik. A szöveg és a képek másolása vagy bármilyen módon történő reprodukálása és más weboldalakon vagy médiában való megjelentetése kizárólag a szerző előzetes, írásos engedélyével lehetséges. Részletek az adatvédelmi tájékoztatóban.
© 2016-2020 Oláh Gábor E.V. - GOLNET Informatika

Ez is érdekelhet…

Nem ajánlott a reptéri nyilvános USB töltő használata

Nem ajánlott a reptéri nyilvános USB töltő használata

Los Angeles kerületi ügyésze egy új fajta kiberbiztonsági veszélyre hívta fel a figyelmet, egyúttal figyelmeztetést is kiadott. A reptéren, hotelekben található vagy más nyilvános USB töltő használata potenciális biztonsági kockázat. A bűnözők könnyedén meg tudják...

Hogyan használd a Facebookot a tor hálózaton

Hogyan használd a Facebookot a tor hálózaton

A Facebook még 2014-ben indította el az .onion címét, kifejezetten a Tor hálózatot használók részére. Ha szeretnél tényleg névtelenül böngészni az interneten, akkor a Tor hálózat egy lehetséges megoldás. Persze ez sem bolond biztos megoldás. A ...